دانلود رمان

دانلود رمان جدید

دانلود رمان من خواهرت نیستم

در این پست از سایت ایرانو ، رمان من خواهرت نیستم را اماده کردیم.برای دانلود رمان من خواهرت نیستم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دانلود رمان من خواهرت نیستم

دانلود رمان من خواهرت نیستم

پارت اول رمان من خواهرت نیستم :

همه جا سیاه بود و پلک هام سنگین، با وحشت سعی کردم چشمام رو باز کنم اما نمی تونستم. صدای قهقه های وحشتناکی تو گوشم پیچید که با وحشت خودم رو تکون دادم.

جیغ گوش خراشی کشیدم و دست و پاهام رو تکون دادم اما به جز سوزش و پیچیدن درد، ذره ای تکون نخوردم. با حرکت دست های زمختی روی شکم و برجستگی های بدنم جیغ بلندی زدم و…

با وحشت از خواب پریدم، عرق سرد از تیغه ی کمرم گذشت و لرزی بر تنم نشست. دست هام به وضوح می لرزید و نفس هام به شماره افتاده بود.

رمان های پیشنهادی :

دانلود رمان خان هوس باز

دانلود رمان ملکه کوچک

دانلود رمان عروس دلبر

دانلود رمان عروس استاد آرمین و هانا

تمام صحنه های خوابم مثل فیلم از جلوی چشمم رد می شد، با ترس دستی به بدنم کشیدم انگار خواب نبود! هنوز جای دست هاشونو روی بدنم حس می کردم و تنم مور مور شده بود.

با صدای بلند زنگ ساعت از جام پریدم. با عصبانیت ساعت رو از روی پاتختی صورتیم برداشتم و پرت کردم که محکم خورد به دیوار رو به روم و هزار تیکه شد.

با کرختی از تخت پایین اومدم و به طرف سرویس توی اتاقم رفتم تا آبی به دست و صورتم بزنم؛ نمی دونم از کی شروع شد و نمی دونم کی قراره این کابوس ها تموم بشه و آرامش به خواب هام برگرده.
با عجله کتاب هام رو ریختم تو کولم و از اتاقم بیرون زدم. کلاس کنکورم از خونه جدیدمون دور بود و کسی هم نبود تا منو برسونه.

برای دانلود روی لینک پرداخت زیر کلیک کنید

بعد از پرداخت به صفحه دانلود رمان هدایت خواهید شد

4.6/5 - (94 امتیاز)

برچسب ها:++++++++++++++

بازخورد و سوالات(3 دیدگاه)

  1. jahankavoshan گفت:

    خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت کاربردی

  2. زینب پیمان گفت:

    ازرمانهای قشنگتون کمال تشکررودارم..ممنون

  3. ناشناس گفت:

    عله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *